|
|
Εταιρική κοινωνική ευθύνη
Στρατηγική, επικοινωνία, διακυβέρνηση
Κωδικός προϊόντος:
B306354
| |
|
|
|
|
| Μήνας έκδοσης: Σεπτέμβρης Έτος έκδοσης: 2020
ISBN13:
978-960-586-339-5
ISBN:
960-586-339-1
Γλώσσα Πρωτοτύπου:
Αγγλικά
|
Γλώσσα:
Ελληνικά
Τόπος Έκδοσης:
Αθήνα
Αριθμός Σελίδων:
408
Εξώφυλλο:
Άγνωστο
Διαστάσεις:
29χ21
|
Στις μέρες μας, η σημασία της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης/υπευθυνότητας (CSR) θεωρείται κρίσιμη τόσο για τις επιχειρήσεις όσο και για την κοινωνία και τη διακυβέρνηση. Στόχος των συγγραφέων είναι να αποσαφηνιστεί η έννοιά της, η φύση καθώς και οι αιτίες της αμφισβήτησής της. Το παρόν σύγγραμμα διαφέρει σε πολλά σημεία από άλλα συγγράμματα για τη CSR όσον αφορά την εννοιολογική στόχευση, την εστίαση σε επίμαχα ζητήματα, την κριτική επίγνωση, την ενσωμάτωση τεχνογνωσίας και την παιδαγωγική προσέγγιση. Γραμμένο από μια διεθνή ομάδα ειδικών, καθοδηγεί τον αναγνώστη σε κεντρικά θέματα, προσεγγίζει όλες τις αξιολογήσεις της CSR και αναλύει τις ευκαιρίες που αυτή δημιουργεί. Περιλαμβάνει, επίσης, κεφάλαια τα οποία πραγματεύονται κρίσιμα ζητήματα όπως τα δικαιώματα του ανθρώπου, την καταπολέμηση της διαφθοράς, τα εργασιακά δικαιώματα και το περιβάλλον. Στα παιδαγωγικά χαρακτηριστικά του βιβλίου περιλαμβάνονται ειδικές μελέτες περίπτωσης, ερωτήματα μελετών, επισήμανση βασικών όρων, πραγματικές περιπτώσεις και προτάσεις για περαιτέρω μελέτη.
Δεν υπάρχουν κριτικές για το συγκεκριμένο προϊόν.
Για να γράψετε κριτική για το συγκεκριμένο προϊόν, επιλέξτε 'Είσοδος' και δώστε το όνομα χρήστη και το password σας. Οι κριτικές μπορούν να υποβληθούν μόνο από εγγεγραμμένους χρήστες.
|
|